遊客:  註冊 | 登錄 | 幫助





標題: 8月19號 [星期六]又係毛滴屎開既吹水POST~~
薰衣草     Rank: 4Rank: 4
水中藍
性別 女
UID 1993

精華 0
帖子 6302
積分 812   詳情

閱讀權限 50
註冊 2006-7-28
來自
狀態 離線

 
 
 
 
發表於 2006-8-19 12:14 PM  資料  個人空間  主頁 短訊  加為好友  添加 薰衣草 為MSN好友 通過MSN和 薰衣草 交談 ICQ 狀態


QUOTE:
原帖由 三姑 於 2006-8-18 11:11 PM 發表


我有時見過期幾日都唔理﹐照食~
但我講緊食物﹗﹗哈哈哈哈。。。。

唔會有怪味咩





芬姨:::爛gag王
小時候受傷有人心疼失落有人安慰
現在遇到困難自己就要學會面對
頂部

sute_snoopy (~~小比比~~)     Rank: 7Rank: 7Rank: 7
版主 (小比比)
性別 男
UID 198

精華 3
帖子 1517
積分 3229   詳情

閱讀權限 150
註冊 2006-6-25
來自
狀態 離線

 
 
 
 
發表於 2006-8-19 12:14 PM  資料  個人空間  短訊  加為好友 


QUOTE:
原帖由 三姑 於 2006-8-19 12:13 PM 發表
真係用鹽水郎口丫~
你咁樣會好痛架~
但鹽水有殺菌作用﹐會無咁痛

會係郎口戈下好痛lo~~~~~~~





頂部

三姑 (六婆)     Rank: 3
青出藍
性別 保密
UID 41

精華 0
帖子 1168
積分 279   詳情

閱讀權限 40
註冊 2006-6-23
來自 忘憂山莊
狀態 離線

 
 
 
 
發表於 2006-8-19 12:14 PM  資料  個人空間  短訊  加為好友 


QUOTE:
原帖由 薰衣草 於 2006-8-19 12:12 PM 發表

哈哈~~~咁都得既~~ XD
第時我可能要叫大姨先得喇

有咩唔得丫~ 改個明又易記又好玩~
反正都係網名姐~

但係家陣同網友去街﹐係咁比人叫姑姑、三姑、亞姑。。。
個陣就真係比人叫到老晒喇﹗﹗






If u see someone doing something without paying attention to it but at the same time watching you
then he is a COP!!!!
頂部

薰衣草     Rank: 4Rank: 4
水中藍
性別 女
UID 1993

精華 0
帖子 6302
積分 812   詳情

閱讀權限 50
註冊 2006-7-28
來自
狀態 離線

 
 
 
 
發表於 2006-8-19 12:15 PM  資料  個人空間  主頁 短訊  加為好友  添加 薰衣草 為MSN好友 通過MSN和 薰衣草 交談 ICQ 狀態


QUOTE:
原帖由 三姑 於 2006-8-18 11:13 PM 發表
真係用鹽水郎口丫~
你咁樣會好痛架~
但鹽水有殺菌作用﹐會無咁痛

好~~~等我心口鑿個勇字先(raaaoo)





芬姨:::爛gag王
小時候受傷有人心疼失落有人安慰
現在遇到困難自己就要學會面對
頂部

薰衣草     Rank: 4Rank: 4
水中藍
性別 女
UID 1993

精華 0
帖子 6302
積分 812   詳情

閱讀權限 50
註冊 2006-7-28
來自
狀態 離線

 
 
 
 
發表於 2006-8-19 12:16 PM  資料  個人空間  主頁 短訊  加為好友  添加 薰衣草 為MSN好友 通過MSN和 薰衣草 交談 ICQ 狀態


QUOTE:
原帖由 sute_snoopy 於 2006-8-18 11:14 PM 發表

會係郎口戈下好痛lo~~~~~~~

一定會超級痛~~~淚流披面果隻(





芬姨:::爛gag王
小時候受傷有人心疼失落有人安慰
現在遇到困難自己就要學會面對
頂部

三姑 (六婆)     Rank: 3
青出藍
性別 保密
UID 41

精華 0
帖子 1168
積分 279   詳情

閱讀權限 40
註冊 2006-6-23
來自 忘憂山莊
狀態 離線

 
 
 
 
發表於 2006-8-19 12:16 PM  資料  個人空間  短訊  加為好友 


QUOTE:
原帖由 薰衣草 於 2006-8-19 12:14 PM 發表

唔會有怪味咩

當然唔會啦~ 過左一兩日之嘛~
放係雪櫃唔會變得咁快既~
但奶類我就唔會喇﹗






If u see someone doing something without paying attention to it but at the same time watching you
then he is a COP!!!!
頂部

薰衣草     Rank: 4Rank: 4
水中藍
性別 女
UID 1993

精華 0
帖子 6302
積分 812   詳情

閱讀權限 50
註冊 2006-7-28
來自
狀態 離線

 
 
 
 
發表於 2006-8-19 12:16 PM  資料  個人空間  主頁 短訊  加為好友  添加 薰衣草 為MSN好友 通過MSN和 薰衣草 交談 ICQ 狀態


QUOTE:
原帖由 三姑 於 2006-8-18 11:14 PM 發表


有咩唔得丫~ 改個明又易記又好玩~
反正都係網名姐~

但係家陣同網友去街﹐係咁比人叫姑姑、三姑、亞姑。。。
個陣就真係比人叫到老晒喇﹗﹗

呀....呀姑~~~





芬姨:::爛gag王
小時候受傷有人心疼失落有人安慰
現在遇到困難自己就要學會面對
頂部

三姑 (六婆)     Rank: 3
青出藍
性別 保密
UID 41

精華 0
帖子 1168
積分 279   詳情

閱讀權限 40
註冊 2006-6-23
來自 忘憂山莊
狀態 離線

 
 
 
 
發表於 2006-8-19 12:16 PM  資料  個人空間  短訊  加為好友 


QUOTE:
原帖由 sute_snoopy 於 2006-8-19 12:14 PM 發表

會係郎口戈下好痛lo~~~~~~~

SHUUUU。。。
唔好咁大聲






If u see someone doing something without paying attention to it but at the same time watching you
then he is a COP!!!!
頂部

sute_snoopy (~~小比比~~)     Rank: 7Rank: 7Rank: 7
版主 (小比比)
性別 男
UID 198

精華 3
帖子 1517
積分 3229   詳情

閱讀權限 150
註冊 2006-6-25
來自
狀態 離線

 
 
 
 
發表於 2006-8-19 12:17 PM  資料  個人空間  短訊  加為好友 


QUOTE:
原帖由 薰衣草 於 2006-8-19 12:16 PM 發表

一定會超級痛~~~淚流披面果隻(

但好過到時發炎la~~





頂部

三姑 (六婆)     Rank: 3
青出藍
性別 保密
UID 41

精華 0
帖子 1168
積分 279   詳情

閱讀權限 40
註冊 2006-6-23
來自 忘憂山莊
狀態 離線

 
 
 
 
發表於 2006-8-19 12:17 PM  資料  個人空間  短訊  加為好友 


QUOTE:
原帖由 薰衣草 於 2006-8-19 12:15 PM 發表

好~~~等我心口鑿個勇字先(raaaoo)

嘩﹗唔洗鑿咁歸既﹗﹗
掛個勇字夠喇~
咪鑿左落去整唔番走。。。






If u see someone doing something without paying attention to it but at the same time watching you
then he is a COP!!!!
頂部

快速美言
           


當前時區 GMT+8, 現在時間是 2020-9-30 07:30 AM

    Powered by Discuz!  © 2001-2007 Comsenz Inc.   
Processed in 0.007321 second(s), 7 queries

清除 Cookies - 聯繫我們 - LIPS Corner 新天藍 - Archiver